Strata, krádež iPhonu

Strata, krádež iPhonu

Svoje zariadenie môžete nájsť pomocou služby Nájsť iPhone. Ak ju však nemáte aktivovanú, zmeňte si heslá a nahláste stratu zariadenia.


Ako pracovať so službou Nájsť iPhone

Pomocou tejto služby môžete zistiť polohu svojho zariadenia a čo najrýchlejšie tak ochrániť Vaše osobné informácie. Pozrite sa ako nastaviť túto službu.

A) ako postupovať pri strate alebo krádeži iPhonu pokiaľ máte aktivovanú službu Nájsť iPhone

  1. Použite aplikáciu Nájsť iPhone (môžete použiť iný iPhone, iPad alebo iPod touch), alebo sa prihláste k webu icloud.com/find (na PC alebo Macu).
  2. Vyhľadajte svoje zariadenia. Cez aplikáciu Nájsť iPhone vyberte zariadenie (Váš iPhone alebo iné zariadenia, ktoré používate), ktoré chcete zobraziť na mape. Polohu svojho zariadenia môžete sledovať aj keď nie je pripojené k Wi-Fi alebo mobilnej sieti. Stačí si zapnúť Sieť služby Nájsť na svojom iPhone, ktorý Vám pomôže Vaše zariadenie nájsť.
  3. Kliknite na tlačidlo Navigovať, ak potrebujete zobraziť trasu k svojmu zariadeniu.
  4. Zapnite Režim straty. Aktiváciou tohto režimu môžete svoj iPhone zamknúť kódom na diaľku. Môžete tiež zadať vlastnú správu pre nálezcov alebo nechať zobraziť váš kontakt na stratenom zariadení. Vďaka tomuto režimu môžete tiež sledovať polohu iPhonu (pri aktivácii režimu straty, je pozastavená možnosť platieb cez Apple Pay).
  5. Postupujte podľa pokynov na obrazovke.
  6. Zvoľte Aktivovať.
  7. Kontaktujte políciu. Zistite si sériové číslo
  8. Kontaktujte svojho operátora pre deaktiváciu Vášho účtu.
  9. Zariadenie môžete na diaľku vymazať a zabrániť tak komukoľvek v prístupe k vašim dátam. Tento krok je však nevratný. Vymažú sa z neho všetky vaše dáta a zariadenia nebudete môcť lokalizovať pomocou služby Nájsť iPhone.

B) Ako postupovať pri strate alebo krádeži iPhonu ak nemáte aktivovanú službu Nájsť iPhone

V tomto prípade nebudete schopní nájsť polohu Vášho zariadenia. Svoje dáta môžete ochrániť nasledujúcim spôsobom.

  1. Zmeňte si Apple ID.
  2. Zmeňte si heslá Vašich ostatných internetových účtov, ktoré ste mali na zariadení uložené.
  3. Kontaktujte políciu. Nájdite si sériové číslo Vášho zariadenia.
  4. Kontaktujte svojho operátora pre deaktiváciu Vášho účtu.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie